اتوبان خاطرات

باید نوشت تا فهمید که از کجا به کجا رسیده ای یا کشیده شده ای

اتوبان خاطرات

باید نوشت تا فهمید که از کجا به کجا رسیده ای یا کشیده شده ای

اتوبان خاطرات

رهبــــــــــــرا
من مصطفی ای دیگرم
فرمان بده

آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

خودکشی

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ

نزدیک ساعت 10 شب بود که داشتم میومدم سمت خوابگاه، مثل همیشه از ماشین که پیاده شدم ، سرم پایین بود داشتم از پله های پل عابر پیاده میرفتم بالا که یک دفعه دیدم یه خانمی جلوم ایستاد، سرم رو آوردم بالا که ببینم چی شد دیدم خانمه داره تو خیابون رو نگاه میکنه، منم نگاه کردم که دیدم جمعیت زیادی تو خیابون ایستاده اند، یکم اون طرف تر دیدم که بنده خدایی رو زمین افتاده و روش هم یه پتو هست، خیلی ناراحت شدم ، از ته دلم غمگین شدم گفتم ای خدا زیر پل عابر پیاده تصادف! خیلی ناراحت بودم و با همین حال داشتم میرفتم پایین و بهت زده به اطرافیانم نگاه میکردم، رفتم پایین از مغازه داره پرسیدم تصادف شده؟ مغازه دار گفت: نه، خودشو از بالای پل پرت کرده پایین، وقتی اینو گفت خیلی حالم بد شد، گفتم جوون بوده؟ گفته: اره، گفتم دختر یا پسر؟ گفت: دختر. خیلی ناراحت شدم، دوست داشتم داد بزنم، دوست داشتم برم ببینم داستان چی بوده؟ چی شده که یه جوون اون هم دختر به جایی رسیده که جرات میکنه خودشو از بالای پل عابر پیاده اون هم توی بزرگراه بندازه پایین؟ واقعا نمیتونستم فکر کنم مخصوصا تو این وضیعت جامعه که میتونه خیلی عوامل دست به دست هم بدن تا این اتفاق بیافته. ترسیدم، خیلی ترسیدم از اینکه بخوام در آینده مسئول بشم. من اصلا نمیتونم مسئول جامعه ای باشم که توش از این اتفاقات بیافته، من اصلا نمیتونم خودم رو ببخشم. ای کاش هیچوقت هیچ مسئولیتی رو قبول نکنم... یکی از اون وسطا گفت مثل اینکه زنده هست از اونجا به بعد تا خود خوابگاه ذکرم شد ان شا الله که زنده بمونه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
** 117 **

نظرات  (۲)

گاهی اونقد از زندگی سیر میشی که دست به کارای میزنی که بعضی وقتا راهی برای برگشت نمیمونه یکش همین خودکشی.
مسئولیت داشتن سخته اما باید ادم خودشو قبول داشته باشه
پاسخ:
بله ، می فهمم
ان شا الله که عاقبت همه به خیر باشه
راستش  نمیدونم
از یک طرف ادمای درد مند اگر تو مسوولیت باشن شاید بتونن بیشتر کمک کنن ...تا عده اب حرام خور و مرفه  درد مردم نکشیده...البته همه اینجور میستند اما همانهایی که هستند حسابی خون این ملت رو می مکن..

از طرف دیگه..این افراد تو کارای جهادی و مردمی شاید موفق تر باشن چون سیاست مضمحل می کنه ادما رو  و خیلی باید تقوا باشه تا وارد بازی های حزبی و جناحی نشی و منافع مردم و انقلاب رو بد خواست های جناحی ترجیح بدی...

ثانیا من موندم شما با نداشتن پارتی چطور می خواهید مسئول بشید؟!...
البته مواردی شاید باشه که اینجور نباشه..
پاسخ:
رابطه نامعلومی داره این موردها ...
حفظ کردن خود بسیار سخت خوهد بود حتما

خب شما منظور من از پارتی رو احتمالا متوجه نشدید ... منظور من این بود که در کشور من اگر واقعا بخواهی از رانت ها استفاده نکنی احتمالش خیلی کم هست که تو را ارزشمند به حساب بیاورند ... منظورم از پارتی برای کار و استخدام و ... نبود چرا که من خداروشکر زود و بازو دارم و بیل زدن رو هم بلدم و به همین مقدار هم راضی ام ...
 
بله استثنا هم داریم مثل شهریاری ها ... مثل علمیحمدی ها و همه شهدای علم

اینکه نوشتم مسئول بشوم یا نه هم برای این مورد بود که یادم میاد در دوران جوانی اطرافیان من به شوخی و گاهی اوقات هم با جدیت بهم میگفتن : نمیدونیم چرا احساس میکنیم تو رئیس جمهور میشی :)، که خدا ان شا الله اون روز رو نیاره و البته هیچ مسئولیت دیگری را مگر اینکه خودش توان دهد و مراقب احوال باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی