اتوبان خاطرات

باید نوشت تا فهمید که از کجا به کجا رسیده ای یا کشیده شده ای

اتوبان خاطرات

باید نوشت تا فهمید که از کجا به کجا رسیده ای یا کشیده شده ای

اتوبان خاطرات

رهبــــــــــــرا
من مصطفی ای دیگرم
فرمان بده

آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

آرامش

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ

خیلی وقتا آدما نیاز دارن به یک سکوت ...

به یک سکوت قشنگ ...

تا بتونن آرامش پیدا کنن ...

امروز رفته بودم مسجد جمکران

مسجد جمکران رو از بچگی خیلی دوست داشتم

همیشه کلی ازش آرامش می گرفتم ...

امروز هم با کلی آشفتگی وقتی که رفتم توی مسجد خیلی آروم شدم ...

اون معنویت خاصی که داره با صدای چندتا گنجشک با هم عجین شده بودن و همه اینا بهم این فرصت رو داد که حداقل برای مدتی هم شده آروم باشم ...

حالا بماند وقتی که از سفر برگشتم خیلی سریع هیاهوی این جامعه جنگل وار دوباره آزارده ام کرده ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۷
** 117 **

نظرات  (۴)

سلام


تو اینترنت سرچ می کردم به وبلاگتون برخوردم...

خوشحالم که سلامت هستید...

خوش به حالتون...


"باید نوشت تا فهمید که از کجا به کجا رسیده ای یا کشیده شده ای..."

حرف درستیه واقعا..

من هم چند وقت پیش شروع به نوشتن کردم ..اما ترسیدم و ادامه ندادم...به خاطر اتفاقات می تونم بگم وحشتناکی که توی دنیای مجازی برام رخ داد..

البته شما مشکلات ما دخترا رو ندارید قاعدتا...






پاسخ:
سلام علیکم
بله
وبلاگ قبلی هم (فرکانس) هست هنوز و من ان شا الله مینویسم اونجا هم ... اینجا رو فقط میخوام خاطراتم رو بنویسم ...
منم خیلی خوشحال شدم که اینجا رو هم سر زدید و همچنین منم خوشحالم که سلامت هستید ...
اره متاسفانه جامعه ناسالمه ... و پناه بر خدا

سلام


یک سری به وبلاگ فرکانستون زدم..نمیدونم انگار کلا فراموش کردم یه مدت..

اما یک مسئله:

امروز که فرکانس رو می خوندم پست هاتون رو راجع به حضرت زهرا خوندم و یادم اومد که شما ارادت و علاقه ی خیلی عمیقی به حضرت زهرا داشتین..


راستشو بخواهید من مدتی پیش یه مسئله ای بود و به حضرت زهرا توسل کردم...مشکلم حل نشد و نشده هنوز..یک شب هم خواب دیدم یک  کتاب در مورد ایشون می خونم"کشتی پهلو گرفته" و خوندم...اما فکر می کنم هر چند فقط یکبار اشکم در اومد اون کتاب تاثیر عمیقی بر من نذاشت و معرفتم رو بیشتر نکرد...

نمی دونم...شاید دیدن این وبلاگهای شما اخیرا خیر بوده..

شما که رابطه تون با حضرت زهرا خوبه دعا می کنید؟


ممنون..

پاسخ:
سلام علیکم

بنده که کمتر از این حرف ها هستم ...

بله حتما مثل همیشه دعاگو هستم ...

التماس دعا

سلام

چقدر عجیبه که شما مدافع حرم نشدید؟

یا شدید و ما بی خبریم؟...

پاسخ:
سلام

"خدایا چنان کن که هیبت پدر و مادر در دل من چون هیبت پادشاهی خودکام قرار گیرد اما من با آن ها مانند مادر مهربان باشم، خدایا طاعت پدر و مادر و نیکی به آن ها را برای من مطبوع تر گردان از خواب در دیده خسته و گواراتر از آب سرد در کام تشنه، چنان که خواهش دل آن ها را بر خواهش دل خود مقدم دارم و پسند خاطر آنان را بر پسند خاظر خود بگزینم و ..." ( صحیفه سجادیه)

" خدایا خوش دارم آن زمان که توانستم ضربه سنگینی به نکبت روی زمین رژیم اشغالگر قدس وارد کنم، با لبخندم پذیرای گلوله مستقیم، نه با واسطه اسرائیل باشم"

حدسم درست بود پس


پاینده و کامیاب باشید ان شالله

پاسخ:
همچنین ان شاالله
به دعای خوبان برای رسیدن هدف محتاجیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی